петак, 05. јун 2015.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ ЗА ЈН 7/2015

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
Центар за социјални рад „Љубовија“
Број: 551-10-170/2015-9
Датум: 05.06.2015.год.
Љ У Б О В И Ј А


На основу члана 116. Закона о јавним набавкама (''Службени гласник РС'', бр. 124/2012), наручилац  Центар за социјални рад Љубовија објављује

ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ
у поступку јавне набавке мале вредности- ЈН 7/2015


1. Назив наручиоца: Центар за социјални рад  „Љубовија“

2. Адреса наручиоца:  ул. Милана Тешића 28, Љубовија

3. Интернет страница наручиоца-блог : czsrljubovija.blogspot.com.

4. Врста наручиоца: остало (из области социјалне заштите).

5. Опис предмета набавке: набавка добара болничке (СОС) сигнализације(са уградњом, пуштањем у рад и свим пратећим радовима), за потребе Установе за одрасле и старије ''Љубовија'' (при Центру за социјални рад „Љубовија“), и то:
     
Р.Б.
Опис
ј.м.
кол.
1
Испорука и монтажа главне централе болничке  сигнализације која се монтира на зид у соби дежурне сестре и обезбеђује:
 - пријем позива из свих болничких просторија у свим блоковима
 - звучно обавештење о постојању позива
 - испис броја просторије из које постоји позив и означавање врсте позива
 - приказ блока и спрата у блоку одакле постоји позив на делу централе са ЛЕД индикацијом
 - вођење протокола и ишчитавање догађаја преко екрана осетљивог на додир
 - квитирање позива са временским ограничењем
 -уграђени СМС модул за слање порука о позивима на програмирани Андроид оперативни систем (апликација за Андроид телефон)

кoм
1
2
Испорука и монтажа Напојне јединице (12В-/5А) за напајање елемената болесничке сигнализације у блоковима објекта и на месту пријема позива. Неопходно је да је напојна јединица  сертификована за примену у медицинским установама према SRPS EN 60601-1:1999 и  SRPS EN 60601-1-2:2002              
ком
1
3
Испорука и монтажа концентратора за концентрисање комуникационих линија болничке сигнализације

ком
1
4
Испорука и монтажа Собног теминала са надградном дозном који обезбеђује пријем информација са позивних тастера, и потезних СОС тастера, паљење сигналне лампе (зелена и црвена), једнопарични пренос информације преко концентратора до главне централе болничке сигнализације и разрешење свих позива који су настали у тој просторији                 
ком
26
5
Испорука и монтажа Собне сигналне лампе која се монтира испред улаза болничке просторије и има следећа значења:
 - уједначено упаљена црвена индикација: позив са кревета или из болничке просторије (обичан позив)
 - блинкајући упаљена црвена индикација: СОС позив из WC-a или купатила
 - блинкајућа зелена индикација: позив сестре са собног терминала                                   
              

ком
26
6
Испорука и монтажа потезног и притисног СОС тастера, комплет са надградном дозном који се монтира у WC-има и купатилима, на висини око 2,1м , односно 0,8м од пода и служи за упућивање СОС позива 
ком
26
7
Испорука и монтажа прикључног терминала са могућношћу повезивања ручног сета. Прикључни терминал се монтира са ОГ дозном на висини приближно 1,2м од пода изнад болесничког кревета,                                                                                                                             

ком
50
8
Израда инсталација

пауш
1
9
Завршна монтажа, пуштање у рад, програмирање, издавање атеста овлашћине институције са гаранцијом произвођача, са упутством за употребу на српском језику. Обука особља.
ком
1


6. Назив и ознака из општег речника набавке: шифра 31710000.

7. Уговорена вредност: 534.950,00 динара без ПДВ-а.

8. Критеријум за доделу уговора: најнижа понуђена цена.

9. Број примљених понуда: три.

10. Понуђена цена:
-         највиша: 1.549.967,00 динара без ПДВ
-         најнижа: 534.950,00 динара без ПДВ

11. Понуђена цена код прихватљивих понуда:
-         највиша: 534.950,00 динара без ПДВ
-         најнижа: 534.950,00 динара без ПДВ

12. Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача:  
      Нема.

13. Датум доношења одлуке о додели уговора: 27.05.2015. године.

14. Датум закључења уговора: 05.06.2015. године.

     15. Основни подаци о добављачу: ПМЕ“ доо Ниш, Борска 103, ПИБ 
           101533265.

16. Период важења уговора: до истека уговорне обавезе.

17. Околности које представљају основ за измену уговора: Рок се изузетно може продужити до највише 15 дана на писан и образложен захтев понуђача, уз сагласност наручиоца, уколико исти процени да је захтев оправдан и проузрокован околностима на које понуђач није могао утицати. Уговорени рок је продужен када уговорне стране у форми Анекса уговора о томе постигну писмени споразум.






ДИРЕКТОР
                                                                              Верица Милутиновић


Нема коментара:

Постави коментар